سازه های کششی گروه مهندسی تیوان کمپانی | اجرای سایبان چتری و سازه های پارچه ای | سایبان کششی

مشکل ایحاد سایه برروی خودرو سابقه ی طولانی در کشورمان دارد. در سالهای اخیر با گرم شدن بیشتر هوا و تاثیر نور خورشید بر ماشین ها باعث شده متخصصین گروه مهندسی تیوان به این نکته پی ببرند که می توان با راه حلی بسیار ساده اما با کیفیت این معضل را حل کرد تا عمر مفید خودرو نیز افزایش یابد.

استفاده از سقف متحرک برای ماشین باعث می شود شما پس از پارک خودرو در پارکینگ منزل یا محل کار با فشردن تنها یک دکمه بتوانید برروی ماشین خود ایجاد سایه کنید.

حال سوال اینجاست که این سقف متحرک ماشین چقدر عمر مفید دارد؟

برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید دانست که سازه های پارچه ای تیوان یکی از بهترین ها در ارائه ی خدمات سقف متحرک است. پس از آن میپردازیم به این سوال که چقدر می توان به عمر مفید سقف متحرک اکتفا کرد. سقف متحرک پارچه ای به دلیل سازه ی آن که از نوع آلومینیوم است و مقاومت بهتری در برابر اصطکاک دینامیکی دارد و پارچه های تارپولین پی وی سی در شرایط آب و هوایی شهری مانند کرمان، یزد، شیراز می تواند 15 سال حداقل عمر مفید داشته باشد که پس از طی شدن این زمان می توان فقط پارچه ی آنرا تعویض کرد تا سقف به حالت اولیه ی خود بازگردد.

سقف متحرک پارکینگ این مشکل را کاملن حل کرده که نور شدید آفتاب در فصول گرم از عمر مفید اتوموبیل شما بکاهد زیرا با زدن یک دکمه می توانید سایه را بالای سر ماشین خود ببینید.

از دیگر مزایای این نوع سقف عدم نیاز به مجوز شهرداری ست زیرا سقف به صورت کاملن متحرک است و چیزی به صورت ثابت در فضا وجود ندارد.

 


مشکل ایحاد سایه برروی خودرو سابقه ی طولانی در کشورمان دارد. در سالهای اخیر با گرم شدن بیشتر هوا و تاثیر نور خورشید بر ماشین ها باعث شده متخصصین گروه مهندسی تیوان به این نکته پی ببرند که می توان با راه حلی بسیار ساده اما با کیفیت این معضل را حل کرد تا عمر 


سقف متحرک پارکینگ

سقف متحرک پارکینگ, ساره پارچه ای متحرک پارکینگ, سایبان متحرک پارکینگ, چادر پارچه ای متحرک پارکینگ, سازه های پارچه ای، سایبان چتری، سایبان پارچه ای، سازه های چادری، سازه های کششی، سازه چادری، سازه کششی حیاط، سایبان چادری، سایبان استخر، سازه پارچه ای چیست، سایبان دستی، قیمت سایبان پارکینگ، سایبان پارکینگ خانه، سازه های کابلی، سایبان حیاط، شرکت دیکسون، سایبان، تیوان، شرکت تیوان کمپانی

تخصص گروه مهندسی تیوان کمپانی نمایندگی انحصاری تیوان در شیراز در زمینه ی سازه های کششی و سازه های پارچه ای می باشد.معیار اصلی شرکت تعامل درست با کارفرما و همیشه راضی نگه داشتن مشتری است.