سازه های کششی گروه مهندسی تیوان کمپانی | اجرای سایبان چتری و سازه های پارچه ای | سایبان کششی

ایده ی اولیه ی سقف متحرک برقی از کجا آمد؟

 

سقفی که بوسیله ی یک ریموت کنترل باز و بسته می شود و فضا را چهارفصل می کند.

این یک جمله می تواند توضیح کلی و اجمالی در خصوص سقف متحرک باشد اما اگر بخواهیم تحلیل دقیق تر درمورد این محصول داشته باشیم باید برگردیم به کشور مادر این محصول یعنی ترکیه Turkey

صنعت سازه های پارچه ای و بطور خاص سقف متحرک پارچه ای در سالهای اخیر رشدی چشمگیر در کشور ترکیه داشته است. ظهور شرکت هایی مانند پالمیه و سانتک با تولید سقف هایی مثال زدنی باعث توجه تولید کنندگان ایرانی به این محصول شد. تا خرداد 1397 این محصول وارداتی بود و پس از بسته شدن گمرک بروی این قبیل محصولات، شرکت های واسطه ای که از ترکیه محصول سقف متحرک برقی را خریداری میکردند عملا دست به دامن معدود تولید کننده های داخلی شدند. و مجموعه ی تیوان که 6 سال بود از عمر تولید اولین سقف متحرک خود میگذراند مجالی برای نمایش توانایی های خود در سقف متحرک پیدا کرد.

در همین حین رستوران دارانی که مشکل چهارفصل کردن فضای خود را داشتند به صف متقاضیان این نوع سقف پیوستند. سقفی جمع شو که با یک ریموت باز و بسته شود در نوع خود می تواند جالب باشد.

حال این خلاقیت سازه هلی پارچع ای تیوان را نشان می دهد که توانسته با استفاده از تولیدات داخلی، سقفهایی متحرک به این زیبایی تولید و اجرا کند.

بعنوان مثال می توان به سقف متحرک برقی شیشه ای اشاره کرد که پس از 2 سال تحقیق روی آن بالاخره مجموعه تیوان(سایبان گستر داتیس) توانست آنرا تولید و اجرا کند.

اجرای سقف متحرک برقی در ابعاد مختلف روالی روتین و مشخص برای مجموعه تیوان دارد که این مجموعه می تواند در مدت 20 روز ابعاد تا 100 متذئر را تولید و تحویل کارفرما دهد.

نصب سقف متحرک برقی نیز یکی دیگر از نکات کلیدی این محصول است که نیاز به تخصص دقیق دارد. بعنوان مثال محموعه هایی مانند سازه های پارچه ای ساینا بیشترین مشتری ناراضی را در ارائه ی این محصول داشته است.

 


سقف متحرک برقی ایده ی اولیه ی سقف متحرک برقی از کجا آمد؟ سقفی که بوسیله ی یک ریموت کنترل باز و بسته می شود و فضا را چهارفصل می کند. این یک جمله می تواند توضیح کلی و اجمالی در خصوص سقف متحرک باشد اما اگر بخواهیم تحلیل دقیق تر درمورد این محصول داشته باشیم


سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی, سایبان چتری برقی, سقف متحرک پارکینگ برقی, ساره پارچه ای متحرک پارکینگ برقی, سایبان متحرک پارکینگ برقی, چادر پارچه ای متحرک پارکینگ برقی, سازه های پارچه ای، سایبان چتری، سایبان پارچه ای، سازه های چادری، سازه های کششی، سازه چادری، سازه کششی حیاط، سایبان چادری، سایبان استخر، سازه پارچه ای چیست، سایبان دستی، قیمت سایبان پارکینگ، سایبان پارکینگ خانه، سازه های کابلی، سایبان حیاط، شرکت دیکسون، سایبان، تیوان، شرکت تیوان کمپانی

سقف متحرک برقی ایده ی اولیه ی سقف متحرک برقی از کجا آمد؟ سقفی که بوسیله ی یک ریموت کنترل باز و بسته می شود و فضا را چهارفصل می کند. این یک جمله می تواند توضیح کلی و اجمالی در خصوص سقف متحرک باشد اما اگر بخواهیم تحلیل دقیق تر درمورد این محصول داشته باشیم