سازه های کششی گروه مهندسی تیوان کمپانی | اجرای سایبان چتری و سازه های پارچه ای | سایبان کششی

داشتن فضایی به صورت چهارفصل چگونه امکانپذیر است؟ یا بهتر بگوییم چگونه میتوان در ویلای خود آلاچیق پارچه ای داشت که به صورت متحرک نیز باشد؟

به احتمال فراوان تا به حال به کافه یا رستورانی که فضای باز دارد رفته اید. در فصل های بهار و تابستان فضایی بسیار دلنشین و لذت بخش دارند. احتمالن سایبان های پارچه ای یا همان سازه کششی نیز می توانند در فضا داشته باشند.

اما چگونه می توان این فضای باز زیبا را در فصول سرد سال نیز قابل استفاده کرد؟

سوال خود را بهتر می پرسیم، چگونه می توان فضایی خلق کرد که در تمامی فصول سال از آن استفاده کرد؟

با اجرای سقف متحرک زمستانی می توان فضایی چهارفصل داشت.

مزیت این سقف ها چیست؟

ابتذا این نکته حائز اهمیت است که سقف متحرک زمستانی نیاز به مجوز از مراجع قانونی نظیر شهرداری ندارد.

اجرای سقف متحرک پارچه ای زمان بسیار کمی نیاز دارد. یعنی می توان در کمترین زمان ممکن سقف متحرک در فضای رستوران یا ویلا اجرا کرد و زیبایی های آنرا دوچندان کرد.

قابلیت عایق حرارت بودن پارچه های سقف متحرک زمستانی از دیگر نکات مهم این محصول می باشد. پارچه های الیاف پلی استر با استفاده از فناوری نانو عایق حرارتی خوبی جهت گرم نگه داشتن فضای زیر سقف در فصل زمستان و خنک نگه داشتن محیط داخل در فصول گرم سال هستند.

پارچه های pvc مقاومت حرارتی شان در برابر حرارت بین 30- درجه تا +70 درجه سانتیگراد می باشد.

مقاومت فشاری سقف متحرک زمستانی در برابر بار برف بین 40 تا 60 کیلوگرم در هرمترمربع، معادل 40 تا 60 سانتیمتر برف در هر مترمربع از سقف متحرک می باشد.

سقف متحرک اتوماتیک کاملن آب بند بوده یعنی هم سازه و هم پارچه عایق می باشند و اتصالات به گونه ای طراحی شده اند که حای هیچ نشتی و چکه ی آبی در سقف باقی نمی گذارد.

پیشنهاد مجموعه تیوان با توجه به تخصص و تجربه در این زمینه این است که قبل از تصمیم گیری برای پوشش متحرک فضای خود با ما تماس بگیرید و از ما مشاوره بخواهید تا کارشناسان فنی ما به صورت حضوری به شما مشاوره دهند.


سقف متحرک زمستانی داشتن فضایی به صورت چهارفصل چگونه امکانپذیر است؟ یا بهتر بگوییم چگونه میتوان در ویلای خود آلاچیق پارچه ای داشت که به صورت متحرک نیز باشد؟ به احتمال فراوان تا به حال به کافه یا رستورانی که فضای باز دارد رفته اید. در فصل های بهار و تابستان فضایی بسیار دلنشین 

تخصص نمایندگی گروه مهندسی تیوان در شیراز در زمینه ی سازه های کششی و سازه های پارچه ای می باشد.معیار اصلی شرکت تعامل درست با کارفرما و همیشه راضی نگه داشتن مشتری است


سقف متحرک زمستانی

تخصص گروه مهندسی تیوان در زمینه ی سازه های کششی و سازه های پارچه ای می باشد.معیار اصلی شرکت تعامل درست با کارفرما و همیشه راضی نگه داشتن مشتری است.">سقف متحرک زمستانی داشتن فضایی به صورت چهارفصل چگونه امکانپذیر است؟ یا بهتر بگوییم چگونه میتوان در ویلای خود آلاچیق پارچه ای داشت که به صورت متحرک نیز باشد؟ به احتمال فراوان تا به حال به کافه یا رستورانی که فضای باز دارد رفته اید. در فصل های بهار و تابستان فضایی بسیار دلنشین دارند